مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:132019-08-26سياسي

انتقاد نماینده محلات از دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه اصلاح ساختار بودجه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری گفت: - نماینده مردم محلات در مجلس گفت: در ماه ششم سال قرار داریم و قرار است دولت در آذر لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارائه کند، ولی تاکنون لایحه اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری گفت: در ماه ششم سال قرار داریم و قرار است دولت در آذر لایحه بودجه سال آینده کل کشور را به مجلس ارائه کند، ولی تاکنون لایحه اصلاح ساختار بودجه که دستور مقام معظم رهبری بوده به مجلس ارائه نشده است.

وی خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس تاکید کرد: درخواست داریم دستور دهید که سازمان برنامه و دولت هر چه سریعتر این لایحه را به مجلس ارائه کند و مشخص نیست به چه دلیل این میزان تاخیر و تعلل در این زمینه وجود دارد.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: دولت بر اساس ماده 235 آیین نامه داخلی مجلس بنا بود درمرداد گزارشی از عملکرد وزرا براساس برنامه ها در زمان رأی اعتمادشان به مجلس ارائه کنند نیز انجام نشده است که متاسفانه نه این مورد و نه لایحه اصلاح ساختار بودجه در دولت جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده محلات از دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه اصلاح ساختار بودجه

انتقاد نماینده محلات از دولت به دلیل تاخیر در ارائه لایحه اصلاح ساختار بودجه