مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 11:582019-08-26بين الملل

آمارهای جدید با روایت ترامپ از رشد اقتصادی آمریکا مغایر هستند


رییس جمهور آمریکا بارها از عملکرد خود در حوزه اقتصاد تعاریف مبالغه آمیزی با به کار بردن صفاتی نظیر فوق العاده ، عالی ، قوی تر از هر زمان و بسیار شکوفا یاد کرده است، - رییس جمهور آمریکا بارها از عملکرد خود در حوزه اقتصاد تعاریف مبالغه آمیزی با به کار بردن صفاتی نظیر "فوق العاده"، "عالی"، "قوی تر از هر زمان" و "بسیار شکوفا" یاد کرده است، اما طبق گفته تحلیلگران و کارشناسان و همچنین طبق اطلاعات و آمار و ارقام جدید، عملکرد اقتصادی ترامپ نه تنها تفاوت چندانی نسبت به دولتهای پیشین به وجود نیاورده بلکه در آستانه یک روند نزولی نیز قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته پایگاه هیل، گاس فوچر، یک اقتصاددان ارشد در بانک PNC گفت: من می گویم که عملا ما شاهد یک بازیابی اقتصادی ضعیفتر از روندهای مشاهده شده سابق، به ویژه در مقایسه با توسعه هایی که در دهه های 80 و 90 رخ داد، هستیم.

این دیدگاه با مشاهده آمار و ارقامی نظیر آنچه که روز پنجشنبه از جانب دفتر آمار اشتغال در آمریکا انتشار یافت تقویت می شود.

این سازمان در ارزیابی خود یک روند تنزلی را برای اقتصاد آمریکا ترسیم و عنوان کرد، رشد اشتغالزایی در اقتصاد آمریکا از ژانویه 2018 تا مارس 2019 یک روند نزولی را طی کرده و به میزان 500 هزار شغل کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای جدید با روایت ترامپ از رشد اقتصادی آمریکا مغایر هستند

آمارهای جدید با روایت ترامپ از رشد اقتصادی آمریکا مغایر هستند