مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 16:582019-08-25فرهنگي

امضاء تفاهم نامه های در جشنواره فیلم کودک و نوجوان


مدیر بین الملل جشنواره فیلم کودک و نوجوان درباره جزییات تفاهم نامه هایی که طی برگزاری سی و دومین دوره این جشنواره بین المللی با حضور کشورهای دیگر امضا شده، - توضیحاتی را ارائه داد.

رائد فرید زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دوم شهریورماه نشست روز انجمن جشنواره های فیلم اوراسیایی با حضور علیرضا تابش، دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، نیکولای دان، مدیر جشنواره زیرو پلاس روسیه و سو دونگ، نماینده جشنواره فیلم کودک سئول گورو برگزار شد و در پایان این مراسم تفاهم نامه سه جانبه ای نیز به امضا رسید.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه در حوزه همکاری های بین جشنواره ای با تمرکز بر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود و در پی آن آثار نمایش داده شده در جشنواره ها می تواند بخش ویژه ای در جشنواره روسیه و کره جنوبی داشته باشد و امکان اکران فیلم ها نیز در آن فراهم شود.

معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی، تصریح کرد: با توجه به اینکه هر یک از این افراد نماینده مؤسسات تولید تخصصی کودک هستند بر امر تولید مشترک بین روسیه و کره جنوبی نیز با تمرکز بر سینمای کودک و نوجوان تأکید شد.

فرید زاده از امضای تفاهم نامه ای با عراق نیز خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته با احمدحسن موسی، مدیرکل سینما و تئاتر عراق نیز که بالاترین سطح مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه های در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

امضاء تفاهم نامه های در جشنواره فیلم کودک و نوجوان