مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:132019-08-25سياسي

حمله به نهاد دولت برای ناامیدکردن مردم


فارغ از این که منتقد دولت باشیم یا نه و فارغ از این که دولت مستقر، اعتدالی باشد یا نه، مسأله ای فراتر از این مباحث در جریان است؛ روندهایی که تلاش می کند نهاد دولت را بی خاصیت جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق زیباکلام، استاد دانشگاه، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: نقدهای بسیاری به دولت وارد است و ضعف های بسیاری را می توان برای عملکرد دولت در 6 سال گذشته برشمرد اما این نقدها نمی تواند باعث شود تا ما چشم خود را بر برخی از واقعیت های سیاسی ببندیم؛ واقعیت هایی مانند تلاش برخی جریان ها برای بی اعتبار کردن نهاد دولت.

به عبارت دیگر فارغ از این که منتقد دولت باشیم یا نه و فارغ از این که دولت مستقر، اعتدالی باشد یا نه، مسأله ای فراتر از این مباحث در جریان است؛ روندهایی که تلاش می کند نهاد دولت را بی خاصیت جلوه دهد.

امروز شیوه نگاه و رویه برخورد برخی جریان ها با دولت به گونه ای است که گویی تلاش می کنند تا سرحد امکان نه دولت، بلکه نهاد دولت را بی اعتبار کنند.

ناگفته پیدا است که در این میان هیچ کس معتقد به مصون بودن دولت از نقد نیست اما نکته این است که مسأله جریان مخالف، اساساً دولت روحانی نیست.

آنان به ضعف های دولت کاری ندارند یا اگر به این ضعف ها اشاره می کنند، بدون برنامه و طرحی برای اصلاح ضعف هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به نهاد دولت برای ناامیدکردن مردم

حمله به نهاد دولت برای ناامیدکردن مردم