مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:432019-08-25سياسي

رییس دانشگاه تهران از اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در خراسان شمالی بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و احمد محقر، - رییس دانشگاه تهران، در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان و تبریک عید سعید غدیر خم، این اردوی جهادی را یک حرکت ارزنده برشمرد و گفت: کاری که شما انجام می دهید در حقیقت بخشی از وظایف دانشگاه در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی است و ما خوشحالیم که دانشجویان ما به رغم سختی های این کار، پرچم دانشگاه را در مسیر سازندگی کشور و به ویژه کمک به مناطق محروم و مردم رنج کشیده این مناطق به اهتزاز در می آورند.

وی، با تأکید بر گسترش این گونه اردو های جهادی افزود:باید سازوکار هایی به وجود آوریم که اینگونه حرکت های خودجوش جزیی از برنامه رسمی دانشگاه شود، زیرا تنها زمانی این حرکت ها می تواند در دانشگاه نهادینه شده و گسترش یابند که جزیی از برنامه اصلی دانشگاه قرار گیرند.

نیلی احمدآبادی، با اشاره به ضرورت توسعه کمی اردو های جهادی تصریح کرد:باید تلاش کنیم بخش قابل توجهی از دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه جذب این حرکت شوند.

در حقیقت درگیر کردن تمامی طیف های دانشگاهی با هدف خدمت به مناطق محروم و رفع کاستی های جامعه، باید جزو اهداف دانشگاه قرار گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران از اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در خراسان شمالی بازدید کرد

رییس دانشگاه تهران از اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در خراسان شمالی بازدید کرد