مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:382019-08-25اقتصادي

جای خالی توسعه روستا در سیستم اداری کشور حس می شود


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: متاسفانه مدیریت واحدی در حوزه توسعه روستایی وجود ندارد و جایگاه خالی این موضوع در کشور احساس می شود.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: متاسفانه مدیریت واحدی در حوزه توسعه روستایی وجود ندارد و جایگاه خالی این موضوع در کشور احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، خلیل آقایی معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در زمینه کشت گندم باید به خودکفایی برسیم، اظهار کرد: بیشتر کشاورزان اگر در زمین خود گندم کشت نکنند توانایی کشت محصولات دیگر را نیز ندارند.

وی با بیان اینکه گندم از نظر سیاسی و استراتژیک یک محصول کاملا مفید است، عنوان کرد: پیشنهاد وارد کردن گندم به جای کشت آن به دلیل هزینه کم تر به هیچ وجه منطقی نیست چراکه هیچ تضمینی وجود ندارد که در سال آینده نیز قیمت جهانی گندم ثابت بماند.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به لزوم حفظ مردم در روستاها، مطرح کرد: تخلیه روستاها هزینه بسیاری از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای دولت به همراه دارد و اگر نتوانیم گندم کشاورزان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی توسعه روستا در سیستم اداری کشور حس می شود

جای خالی توسعه روستا در سیستم اداری کشور حس می شود