مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:382019-08-25سياسي

اسلامشهر سال 97 رتبه اول اشتغال را در استان تهران کسب کرد


فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی بیش از 50 پروژه عمرانی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی کشور که شهرستان اسلامشهر نیز از این امر مستثنی نیست پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر که جزو پروژه های شاخص هستند .

- فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی بیش از 50 پروژه عمرانی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی کشور که شهرستان اسلامشهر نیز از این امر مستثنی نیست پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر که جزو پروژه های شاخص هستند با هزینه ای بالغ بر 750 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود مرسلپور در نشست خبری تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دولت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که تولیدکننده رزمنده جنگ اقتصادی است اظهار کرد: در شهرستان اسلامشهر در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید اقدامات خوبی صورت گرفته که فعالیت مجدد 55 واحد نیمه فعال صنعتی، استفاده از بخشنامه مزایای بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی برای 100 واحد صنعتی و عدم تعطیلی و خروج از بحران 6 واحد صنعتی از جمله آن ها است.

وی با بیان اینکه با تأمین مواد اولیه کفش تولیدکنندگان صنعت کفش در اسلامشهر تا سه سال آینده در زمینه تهیه مواد اولیه این واحدها مشکلی نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر سال 97 رتبه اول اشتغال را در استان تهران کسب کرد

اسلامشهر سال 97 رتبه اول اشتغال را در استان تهران کسب کرد