مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:132019-08-25سياسي

8 هزار پزشک در مراکز تامین اجتماعی در حال خدمت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی درخشان در مراسم گرامیداشت روز پزشک، ضمن تبریک سالروز بزرگداشت حکیم ابن سینا و ذکریای رازی به عنوان روز پزشک و داروساز، - معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: 8 هزار پزشک از رشته های مختلف در مراکز تامین اجتماعی در حال خدمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی درخشان در مراسم گرامیداشت روز پزشک، ضمن تبریک سالروز بزرگداشت حکیم ابن سینا و ذکریای رازی به عنوان روز پزشک و داروساز، گفت: رفتار و عملکرد و منش پزشکان با این دو حکیم فرزانه محک زده می شود.

وی با اشاره به خلاصه ای از اقدامات انجام شده در حوزه درمان تامین اجتماعی، گفت: 382 مرکز درمانی با بیش از 10 هزار تخت به بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه می کند.

وی افزود: طی سال گذشته 143 میلیون مراجعه سرپایی داشته ایم و حدود 978 هزار بستری در مراکز ملکی تامین اجتماعی انجام شده است.

درخشان ادامه داد: حدود 8000 پزشک از رشته های مختلف در بیمارستان ها و مراکز تامین اجتماعی مشغول خدمت هستند.

وی گفت: استقرار سیستم نسخه الکترونیک در بخش درمان مستقیم تکمیل شده است و به دنبال اتصال این سیستم در همه مراکز تامین اجتماعی هستیم تا امکان کنترل های لازم در همه ابعاد فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار پزشک در مراکز تامین اجتماعی در حال خدمت هستند

8 هزار پزشک در مراکز تامین اجتماعی در حال خدمت هستند