مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:082019-08-25اقتصادي

اردکانیان: برای تامین آب شرب 17 استان از دریا تلاش می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان به مناسبت دومین روز هفته دولت با اشاره به اینکه مطالعه برای تامین آب شرب 17 استان آغاز شده است، - وزیر نیرو با اشاره به اینکه طی 6 سال گذشته 7 میلیون نفر از جمعیت روستا ها به شبکه آب سالم و پایدار متصل شده اند، گفت: در 6 سال گذشته 10 هزار و 200 روستای کشور از آب شرب برخوردار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان به مناسبت دومین روز هفته دولت با اشاره به اینکه مطالعه برای تامین آب شرب 17 استان آغاز شده است، گفت: ما تلاش داریم با این اقدام در یک نوار 100 کیلومتری در جنوب کشور آب شرب را از طریق دریا تامین کنیم.

وی ادامه داد: طی 6 سال گذشته 7 میلیون جمعیت روستایی به شبکه آب سالم متصل شده اند؛ در این 6 سال با اقدامات انجام شده توانستیم 10 هزار و 200 روستای کشور را از آب شرب سالم بهره مند کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری 1134 روستای دیگر از شبکه آب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد، گفت: فردا رییس جمهور به طور همزمان طرح های زیربنایی روستایی را افتتاح خواهد کرد که وزارتخانه های نیرو، نفت، بهداشت و درمان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی مسئول اجرای آن ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: برای تامین آب شرب 17 استان از دریا تلاش می کنیم

اردکانیان: برای تامین آب شرب 17 استان از دریا تلاش می کنیم