مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 13:082019-08-25سياسي

فولادگر: لایحه دولت برای مقررات زدایی در بخش تولید در اولویت قرار گیرد


نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به لایحه اخیر دولت در خصوص مقررات زدایی در بخش تولید گفت: تصویب این لایحه می تواند قدمی در راستای تذکرات اقتصادی مقام معظم رهبری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا فولادگر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: درباره مسائل اقتصادی، هیات دولت، چهارشنبه گذشته با مقام معظم رهبری ملاقات داشتند، مقام معظم رهبری علاوه بر اشاره به سیاست های کلی در این خصوص این بار وارد مصادیق شدند.

وی با بیان اینکه موانع و مقررات دست و پاگیر مشکل پیش روی تولید و رونق تولید است، گفت: رفع این مشکل برعهده چه کسی است؟ یک بخش مهم آن برعهده دولت و دستگاه های اجرایی است و بخش دیگر آن به مجلس مربوط می شود.

ما در سال های گذشته با اصلاح قوانینی که داشتیم، با ساختاری که در ماده 7 اصل 44 قانون اساسی ایجاد کردیم، همچنین هیات مقررات زدایی و بهبود مجوزهای کسب و کار، کارهایی انجام دادند و الان لایحه ای که جدیدا دولت آورده است، در دستور کار است و ضروری است هیات رییسه آن را در اولویت بگذارد.

نماینده مردم اصفهان گفت: در این لایحه اختیارات هیات مقررات زدایی را به ریاست وزیر اقتصاد افزایش دادیم که اگر تصویب شود، می تواند قدمی در راستای تذکرات اقتصادی مقام معظم رهبری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادگر: لایحه دولت برای مقررات زدایی در بخش تولید در اولویت قرار گیرد

فولادگر: لایحه دولت برای مقررات زدایی در بخش تولید در اولویت قرار گیرد