مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 12:482019-08-25دانش

استفاده از ابزار کلاغ ها را خوشبین می کند!


پژوهش جدید دانشگاه هاروارد نشان می دهد که استفاده از ابزار می تواند به کلاغ ها کمک کند تا رفتار خوشبینانه تری از خود نشان دهند.

- پژوهش جدید "دانشگاه هاروارد" نشان می دهد که استفاده از ابزار می تواند به کلاغ ها کمک کند تا رفتار خوشبینانه تری از خود نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، در باهوش بودن کلاغ ها شکی وجود ندارد و بسیاری از توانایی های آنها تا به امروز ثابت شده است اما نکته مهم دیگری که درباره کلاغ ها وجود دارد این است که آنها از معدود موجوداتی هستند که می توانند ابزار بسازند.

داکوتا مک کوی (Dakota McCoy)، دانشجوی دانشگاه هاروارد (Harvard University) و جرج پوتنام (George Putnam)، استاد زیست شناسی این دانشگاه، در بررسی های خود دریافتند که کلاغ ها پس از به کار بردن ابزار، خوش بینانه تر رفتار می کنند.

مک کوی گفت: پژوهش ما نشان می دهد همانطور که ما از برخی سرگرمی ها مانند حل کردن جدول لذت می بریم، کلاغ ها هم به سادگی از به کار بردن یک ابزار لذت می برند.

این نتایج نشان می دهند که در مغز کوچک کلاغ ها، اتفاقاتی بیش از حد تصور ما رخ می دهند.

آنها از انجام دادن کاری که در آن مهارت دارند، برای انجام دادن آن آموزش دیده اند و آن را مکررا انجام می دهند، لذت می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ابزار کلاغ ها را خوشبین می کند!

استفاده از ابزار کلاغ ها را خوشبین می کند!