مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 22:382019-08-24اقتصادي

راه حل دولت برای ماینرها؛ انشعاب ارز دیجیتال با تعرفه برق صادراتی


برق مورد استفاده برای استخراج پول الکترونیکی به عنوان انشعاب جدید تلقی می شود؛ به آن معنا که برای این کار از انشعابات خانگی، کشاورزی و غیره به هیچ وجه استفاده نخواهد شد.

- راه حل دولت برای ماینرها؛ انشعاب ارز دیجیتال با تعرفه برق صادراتی وزیر نیرو گفت: برق مورد استفاده برای استخراج پول الکترونیکی به عنوان انشعاب جدید تلقی می شود؛ به آن معنا که برای این کار از انشعابات خانگی، کشاورزی و غیره به هیچ وجه استفاده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، رضا اردکانیان امروز (شنبه) در بازدید از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار کرد: در اولین هفته دولت تعدادی از پروژه های آب، برق و فاضلاب استان البرز کلنگ زنی و تعدادی هم به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: وزارت نیرو حدود 650 پروژه در استان البرز در دست اجرا دارد که برای آنها 11هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اردکانیان توضیح داد: امروز پروژه آبرسانی به 22 روستای البرز، آبرسانی به فاز هفت شهر هشتگرد، 16 حلقه چاه جدید برای استان و آبرسانی به کمالشهر و 14 پروژه برق به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو تصریح کرد: هیات وزیران به تازگی مصوبه ای ارائه داده که بر اساس آن همه کسانی که علاقه مند به استخراج پول الکترونیکی هستند، بتوانند مجوز استفاده از برق را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل دولت برای ماینرها؛ انشعاب ارز دیجیتال با تعرفه برق صادراتی

راه حل دولت برای ماینرها؛ انشعاب ارز دیجیتال با تعرفه برق صادراتی