مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 18:332019-08-24دانش

طرح دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه از مهرماه آغاز شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین امید، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بعد از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان در جمع خبرنگاران گفت: - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات برای دانشجویان این دانشگاه گفت: طرح دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه از مهرماه امسال این کار نیز آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین امید، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بعد از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان در جمع خبرنگاران گفت: ارائه آموزش های مهارتی در محیط کار واقعی از اهداف دانشگاه است.

امید با تاکید بر اینکه دانشجویان این دانشگاه باید با ایجاد اشتغال پایدار در تولید ملی نقش آفرین باشند بیان کرد: انتظار می رود اصحاب رسانه در گفتمان سازی آموزش های مهارتی و هدایت دانش آموختگان و خانواده ها به سمت دانش مهارتی به این دانشگاه کمک کنند چرا که معتقدیم دانشگاه علمی و کاربردی می تواند در کاهش نرخ بیکاری به دولت کمک کند.

امید با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی و کاربردی کارفرما تربیت می کند گفت: در این دانشگاه کسانی تربیت می شوند که با راه اندازی کسب و کار های کوچک خودشان کارفرما شده و نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه از مهرماه آغاز شود

طرح دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه از مهرماه آغاز شود