مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 17:432019-08-24سياسي

تاکید ابتکار بر لزوم حضور زنان در عرصه نمایندگی مجلس


معاون رییس جمهور در امور زنان با تاکید بر اهمیت حضور زنان در انتخابات پیش رو به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس گفت: اگر نسبت به آینده فرزندان خود و کشور احساس مسئولیت می کنیم باید در این عرصه حاضر شویم تا طبق فرموده امام راحل نااهلان سرکار نیایند.

- تاکید "ابتکار" بر لزوم حضور زنان در عرصه نمایندگی مجلس معاون رییس جمهور در امور زنان با تاکید بر اهمیت حضور زنان در انتخابات پیش رو به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس گفت: اگر نسبت به آینده فرزندان خود و کشور احساس مسئولیت می کنیم باید در این عرصه حاضر شویم تا طبق فرموده امام راحل نااهلان سرکار نیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه ابتکار در نشست با بانوان منتخب استان مرکزی بیان کرد: دولت برخاسته از رای مردم است و برگزاری هفته دولت در واقع توجه به حق رای و حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان و فرصتی برای مطالبه مردم و پاسخگویی دولت است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی، شفافیت و وفای به عهد در حد توان، رویکرد دولت تدبیر و امید است، افزود: اعمال تحریم ها برخی از تعاملات اقتصادی را برای دولت غیرممکن کرده و دشمنان خواهان به زانو در آوردن مردم و از بین بردن دستاوردهای حاصل شده هستند تا کشور را از نظر اجتماعی، امنیتی و اقتصادی به شرایط دشواری بکشانند، باید با نگاه به آینده مقاومت کرد و با اتکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ابتکار بر لزوم حضور زنان در عرصه نمایندگی مجلس

تاکید ابتکار بر لزوم حضور زنان در عرصه نمایندگی مجلس