مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 17:382019-08-24سياسي

مدرسه کسب و کار تاسیس می شود


با توافقی که میان اتاق بازرگانی تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شد، مدرسه مشترک کسب و کار آغاز به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز در جلسه مشترکی که میان مسعود خوانساری - رییس اتاق بازرگانی تهران - و سیداحمد معتمدی - رییس دانشگاه امیرکبیر - انجام شد، دو طرف درباره تاسیس یک مدرسه با محوریت تربیت متخصص در حوزه کسب و کار به جمع بندی رسیدند و در نهایت یک توافق مشترک در این زمینه را امضا کردند.

بر این اساس این مدرسه با هدف تربیت نیروهای متخصص و کارآفرین مورد نیاز اتاق بازرگانی و ارتقا سطح علمی مدیران و متخصصان شاغل در این حوزه کار خود را آغاز خواهد کرد.

طراحی شیوه های نوین آموزش متناسب با نیازهای اتاق و برگزاری دوره های تخصصی کاربردی و بین المللی با همکاری مراکز علمی معتبر خارج از کشور بخش دیگری از وظایف این مدرسه را تشکیل خواهند داد.

توسعه دوره های بین رشته ای، توسعه دوره های مدیریت مهندسی، مشارکت در پروژه های تحقیقاتی، اجرای پروژه های کلان ملی و بین المللی و ایجاد مرکز نوآوری و مهارت افزایی مرتبط با محیط کسب و کار دیگر حوزه هایی هستند که این مدرسه در چارچوب آنها کار خود را آغاز کرد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته شورای راهبردی این مدرسه پنج عضو اصلی خواهد داشت که ریاست آن در اختیار رییس دانشگاه امیرکبیر و نایب ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه کسب و کار تاسیس می شود

مدرسه کسب و کار تاسیس می شود