مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 17:032019-08-24ورزشي

داورزنی: هزینه ورزش ایران سالی 15 میلیون دلار است/ استعفایی از عرب ندیده ام


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استعفایی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشاهده نکرده است گفت: در خصوص مسائل این باشگاه هیات مدیره آن تصمیم گیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم برترین های لیگ هجدهم با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی بسیار مفید است، اظهار کرد: اینکه برترین ها مورد توجه قرار می گیرند موجب ایجاد انگیزه بین بازیکنان و مربیان می شود و برای همگان شرایطی را ایجاد می کند تا همه بدانند که بین برترین ها چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی تفاوت وجود دارد.

وی در ارتباط با بی نظمی های به وجود آمده در هفته اول لیگ برتر نیز بیان کرد: اینکه تعداد زیادی از ورزشگاه ها به لحاظ زیرساختی شرایط بهتری را پیدا کرده اند قابل اشاره و ارزشمند است اما در جلسه ای که اخیرا با دست اندرکاران لیگ برگزار شد در مورد ظرفیت های سیستم بلیت فروشی صحبت به عمل آمد و جلسه ای را نیز با مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد تا در مورد عملکرد سیستم فعلی آسیب شناسی کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: بلیت فروشی ارتباطی با وزارت ورزش و جوانان ندارد و مسئولیت ورزشگاه هایی نظیر آزادی بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: هزینه ورزش ایران سالی 15 میلیون دلار است/ استعفایی از عرب ندیده ام

داورزنی: هزینه ورزش ایران سالی 15 میلیون دلار است/ استعفایی از عرب ندیده ام