مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 16:082019-08-24اقتصادي

مهمترین هدف تاسیس مدرسه کسب و کار، پرورش مدیران بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، خوانساری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مراسم امضا تفاهم نامه تاسیس مدرسه مشترک کسب و کار با دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن کشاورزی تهران گفت: برای ورود به اقتصاد جهان نیازمند پرورش مدیران بین المللی هستیم که تاسیس این مدرسه و برگزاری دوره های مختلف به تربیت این مدیران خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، خوانساری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مراسم امضا تفاهم نامه تاسیس مدرسه مشترک کسب و کار با دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سال هاست که به فکر رفع نقص اتاق بازرگانی بوده ایم، با بررسی های انجام شده در چهل سال گذشته در مدیریت جهانی کم و کاستی هایی داشته ایم.

خوانساری افزود: شاید در صنعت و تجارت توسعه چشمگیری داشته باشیم، اما در مدیریت و امور مدیریتی خیلی پیشرفت نکرده ام و به همین جهت تصمیم گرفتیم مدرسه مشترک کسب و کار را راه اندازی کنیم.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن کشاورزی تهران ادامه داد: اقتصاد ایران، اقتصاد کوچکی نیست شاید آن طور که باید در طول این مدت رشد اقتصادی نداشتیم، اما با پایان این تحریم ها به اقتصاد جهانی خواهیم پیوست که برای تحقق این هدف نیازمند پرورش مدیران هستیم و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف تاسیس مدرسه کسب و کار، پرورش مدیران بین المللی است

مهمترین هدف تاسیس مدرسه کسب و کار، پرورش مدیران بین المللی است