مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:282019-08-24سياسي

طراحی «نقشه فقر» با کمک متخصصان جغرافیای سیاسی


کمی بیشتر از یک ماه از آخرین حکم و مسئولیتی که دریافت کرده می گذرد؛ متولد 1331 در مشهد اما اصالتاً بختیاری و سمت های مختلفی را بعد از انقلاب اسلامی در دستگاه قضایی تجربه کرده و مدتی نیز تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشته است؛ - کسی که حرف های گفتنی از مقاطع مختلف دارد و یک دوره هم وزیر دادگستری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی بختیاری که در حال حاضر ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده دارد، از ابتدای امسال به عنوان رییس حوزه ریاست قوه قضاییه نزد آیت الله رییسی بود با حضور در برنامه دستخط روایتی مبسوط از چگونگی انتصاب پرویز فتاح و خودش در کمیته امداد، ماموریتهای جدید این نهاد از جمله خط فقر و جغرافیای فقر و تطبیق آن با آمایش سرزمینی، بازسازی مناطق سیل زده، ورود رییسی به قوه قضاییه، زندگی خانوادگی، ریاست بر سازمان زندانها، ریاست بر دادگستری خراسان، استانداری اصفهان، انتصابش به عنوان وزیر دادگستری، حمله داعش به حرم امام مطهر و .

بیان کرد.

چطور شد که به کمیته امداد آمدید، آنهم در حالی که شما به عنوان رییس حوزه ریاست قوه قضاییه مستقر شده بودید و کارها را شروع کرده بودید؟ به یک اعتبار می توانیم بگوییم یکی از سمت هایی که بنده توفیق پیدا کردم در آن سمت قرار بگیرم و خودم هیچ نقشی نداشتم همین سمت رییس کمیته امداد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی «نقشه فقر» با کمک متخصصان جغرافیای سیاسی

طراحی «نقشه فقر» با کمک متخصصان جغرافیای سیاسی