مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:232019-08-24بين الملل

مرگ مشکوک سردبیر روزنامه اماراتی پس از انتقاد از عادی سازی با رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبر مرگ حبیب الصایغ سردبیر روزنامه اماراتی الخلیج ، برخی فعالان شبکه های اجتماعی مرگ وی را مشکوک دانستند به خصوص اینکه او چند روز پیش از مرگش در مقاله ای از شخصیت های عربی که به سرزمین اشغالی سفر .

- مرگ مشکوک شاعر، نویسنده و سردبیر روزنامه اماراتی الخلیج چند روز پس از انتشار مقاله ای در انتقاد از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، جنجال آفرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبر مرگ حبیب الصایغ سردبیر روزنامه اماراتی الخلیج ، برخی فعالان شبکه های اجتماعی مرگ وی را مشکوک دانستند به خصوص اینکه او چند روز پیش از مرگش در مقاله ای از شخصیت های عربی که به سرزمین اشغالی سفر کرده و به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشویق می کردند، انتقاد کرده بود.

الصایغ هفته پیش با انتشار مقاله ای در روزنامه الخلیج تحت عنوان اسراییل که یک گلوله هم به ما شلیک نکرد ، درخواست های برخی شخصیت های عربی از جمله سعودی، برای سفر به سرزمین اشغالی فلسطین، گشایش روابط با رژیم صهیونیستی و توجیهی که آنها برای ظلم اشغالگران در حق فلسطینیان به کار می گیرند، به باد انتقاد گرفت و خواهان تحریم این افراد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مشکوک سردبیر روزنامه اماراتی پس از انتقاد از عادی سازی با رژیم صهیونیستی

مرگ مشکوک سردبیر روزنامه اماراتی پس از انتقاد از عادی سازی با رژیم صهیونیستی