مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:082019-08-24سياسي

شماره جدید «آزما» منتشر شد


شماره 140 ماهنامه «آزما» با طرح جلد کامبیز درم بخش منتشر شد.

- شماره 140 ماهنامه آزما با طرح جلد کامبیز درم بخش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ماهنامه با یادداشتی از هوشنگ اعلم - سردبیر آزما - با عنوان انسان گرفتار در گرداب هلاک و یادداشتی از ندا عابد - مدیر مسئول این ماهنامه - با عنوان ما هم نسلی بودیم.

آغاز می شود.

همچنین مطلبی با عنوان هنر و اندیشه در چنبره رکود شامل دیدگاه های قطب الدین صادقی، علیرضا بهرامی، بهرام دبیری، پیام فروتن و مشیت علایی در بخش گزارش چاپ شده است.

پرونده این شماره از آزما نیز به طنز با عنوان طنز، تلخند رنج و یا قهقهه اعتراض پرداخته و گفتن با زبان بدن گفت وگو با کامبیز درم بخش در بخش نمای نزدیک، نمایش طنز، زیر سایه سیاه پول! گفت وگو با نغمه ثمینی و سیاه صحنه نگهبان آتش و نور گفت وگو با جواد انصافی در بخش در حوالی صحنه، من محصول برهوتم گفت وگو با پوریا عالمی، طنز مدرن یک فوق رسانه است گفت وگو با جواد مجابی و طنز زبان دوم مردم ایران است گفت وگو با نصرالله حدادی در بخش گفت وگو، طنز، پیش و بعد از عبید از ناصر نیکوبخت، ناز و فسون، یا ضربه شلاق از جهانگیر صفری، طنز، آبی بر آتش دل های سوخته از سرمد قباد و طنز ابزاری برای مبارزه بدون خشونت از سیمین دخت گودرزی در بخش مقاله درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید «آزما» منتشر شد

شماره جدید «آزما» منتشر شد