مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 14:482019-08-24اقتصادي

شهر بدون زباله گرد چیست؟


مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با تاکید بر اینکه شهروندان می توانند همگام با شهرداری در اجرای طرح شهر بدون زباله گرد فعالیت کنند، گفت: از شهروندان درخواست می شود با تفکیک زباله در مبدأ و منازل خود برای اجرای موفق طرح شهر بدون زباله گرد با شهرداری همگام باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خراسان جنوبی، احمد لطایفی، اظهار کرد: طرح برخورد و پلمب مراکز خرید و فروش و نگهداری ضایعات وارد فاز اجرایی می شود.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند بیان کرد: در این راستا جلسه ای به مننظور بررسی اجرای مصوبات کمیته پسماند استان و ساماندهی پسماندهای شهری و جمع آوری زباله های قابل بازیافت توسط زباله گردها که در مکان هایی در مجاورت منازل مسکونی نگهداری می شوند، برگزار شد.

لطایفی ادامه داد: این جلسه با هدف بررسی موضوع ذکر شده از نظر بهداشتی، محیط زیستی و انتظامی تشکیل و نمایندگان دستگاه های ذیربط به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، بحث برخورد با مراکز یاد شده در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مقرر شد طی ماه آتی اقداماتی نظیر اخطار تخلیه و خروج از محدوده و حریم شهر و متعاقب آن در صورت عدم اقدام، پلمپ این مراکز انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر بدون زباله گرد چیست؟

شهر بدون زباله گرد چیست؟