مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 13:132019-08-24بين الملل

پرتاب آزمایشی دو موشک بالستیک از زیردریایی روسیه


وزارت دفاع روسیه، امروز (شنبه) از پرتاب موفق دو موشک بالستیک بولاوا و سینِوا از طریق دو زیردریایی این کشور خبر داد؛ این عملیات های آزمایشی، - تصویر آرشیوی است وزارت دفاع روسیه، امروز (شنبه) از پرتاب موفق دو موشک بالستیک "بولاوا" و "سینِوا" از طریق دو زیردریایی این کشور خبر داد؛ این عملیات های آزمایشی، از منطقه ای قطبی در اقیانوس منجمد شمالی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه دربیانیه اش آورده است: روز بیست و چهارم اوت [امروز]، در ارتباط با برنامه تمرینی نبرد، پرتاب موفقیت آمیز موشک های بالستیک سینِوا و بولاوا [به ترتیب] از زیردریایی موشکی استراتژیک تولا و زیردریایی یوری دولگوروکی صورت گرفت .

طبق اعلام این وزارتخانه، پرتاب آزمایشی این دو موشک، از دریای بارنتز در ناحیه ای قطبی از اقیانوس منجمد شمالی انجام گرفته است؛ هر دو موشک ، به طور موفقیت آمیز به اهداف خود در منطقه آرخانگلسک و کامچاتکا برخورد کرده اند.

وزارت دفاع روسیه هم چنین تاکید کرده است که این پرتاب ها، ویژگی های فنی موشک ها و سیستم های موشکی زیردریایی را به تصدیق رسانیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب آزمایشی دو موشک بالستیک از زیردریایی روسیه

پرتاب آزمایشی دو موشک بالستیک از زیردریایی روسیه