مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 09:232019-08-24پزشكي

هجمه های هدف دار علیه پزشکان / اخطار وزیر بهداشت به مجلس


هجمه های سازمان یافته علیه پزشکان، اخطار وزیر بهداشت درباره افزایش ظرفیت های پزشکی و بروز پدیده پزشکان بیکار، مالیات جامعه پزشکی، مرگ و میر تهرانی ها به دلیل ذرات معلق و آلودگی هوا و .

- .

از جمله مباحث مطرح در مراسم روز پزشک بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش که در سالن همایش های برج میلاد و با حضور وزیر بهداشت، شهردار تهران، رییس کمیسیون بهداشت مجلس و جمعی از پزشکان برگزار شد، دکتر محمدرضا ظفرقندی - رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به آنچه که برخی هجمه های سازمان یافته علیه جامعه پزشکی خواند، گفت: قطعا ما هم خالی از اشکال نیستیم، اما گاه شاهد هستیم مناظره هایی مانند مناظره های 10 سال پیش در تلویزیون پخش می شود و بدون داشتن اطلاعات تخصصی، درباره افزایش ظرفیت های پزشکی دانشگاه ها اظهارنظر می کنند و پس از آن، این موضوع ظرف مدت کوتاهی در مجلس شورای اسلامی نیز مورد بحث قرار می گیرد.

وی، جامعه پزشکی را جامعه ای فداکار توصیف کرد و با تاکید بر لزوم قدردانی از این قشر، افزود: ما باید از این جامعه حفاظت کنیم؛ چراکه سرمایه عظیم انسانی هستند.

ظفرقندی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط جامعه پزشکان در دوره جنگ تحمیلی تصریح کرد: پزشکان در این دوره ایثارگرانه فعالیت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه های هدف دار علیه پزشکان / اخطار وزیر بهداشت به مجلس

هجمه های هدف دار علیه پزشکان / اخطار وزیر بهداشت به مجلس