مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 08:332019-08-24حوادث

انتقاد از کمبود امکانات و نیرو در مهار آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دست خالی و کمبود نیرو آتش سوزی جنگل های این استان خاموش و مهار نمی شود.

- انتقاد از کمبود امکانات و نیرو در مهار آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دست خالی و کمبود نیرو آتش سوزی جنگل های این استان خاموش و مهار نمی شود.

غلامحسین حکمتیان اصل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: نیرو و تجهیزات لازم را برای مهار آتش سوزی های جنگل ها و مراتع استان نداریم.

وی اظهارکرد: چرا از اعتبارات بحران استان جهت مهار به موقع آتش سوزی ها و خرید تجهیزات داده نمی شود؟ آیا آتش سوزی جنگل ها برای این استان بحران نیست؟ مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چرا تا کنون حتی یک ریال اعتبار استانی برای خرید تجهیزات لازم جهت مهار و خاموش کردن آتش سوزی ها به داده نشده است؟ مگر با دست خالی هم آتش سوزی جنگل ها خاموش می شود؟ حکمتیان اصل تصریح کرد: تنها 100 میلیون تومان از سوی معاون عمرانی استاندار در قالب تنخواه برنامه برای تدارکات و پشتیبانی آتش سوزی ها به ما داده شد که این میزان در چند مورد آتش سوزی مصرف شد.

وی ادامه داد: هر دستگاه دمنده 34 میلیون تومان است و هم اکنون دستگاه دمنده در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کمبود امکانات و نیرو در مهار آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از کمبود امکانات و نیرو در مهار آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد