مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 08:282019-08-24فرهنگي

منتقد فیلم و پژوهشگر: اسکار مجالی برای عرضه فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی با اشاره به اصرار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه سینما به حضور در مراسم اسکار گفت: برای اهل نظر و کسانی که با ساختار فرهنگی و سیاسی ایالات متحده آمریکا آشنایی دارند و ماهیت اسکار و کارگزاران و فهرست .

- منتقد فیلم و پژوهشگر: اسکار مجالی برای عرضه فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست! یک منتقد فیلم و پژوهشگر فرهنگی تاکید کرد که مراسم اسکار مجالی برای عرضه فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی با اشاره به اصرار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه سینما به حضور در مراسم اسکار گفت: برای اهل نظر و کسانی که با ساختار فرهنگی و سیاسی ایالات متحده آمریکا آشنایی دارند و ماهیت اسکار و کارگزاران و فهرست منتخب های آن را می دانند؛ تردیدی نیست که اسکار منبع و مجرایی برای ترویج فرهنگ لیبرالیستی و پیگیری اهداف استعماری و تحمیق فرهنگی توسط آمریکاست و عجیب است که برخی از اهالی فرهنگ و رسانه در پی حضور در این مراسم هستند.

این مدرس فیلم افزود: متاسفانه برخی عادت کرده اند که بدون مطالعه و نقشه فرهنگی و استراتژی درست و عزتمندانه، در زمین بدخواهان ملت ایران بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقد فیلم و پژوهشگر: اسکار مجالی برای عرضه فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست!

منتقد فیلم و پژوهشگر: اسکار مجالی برای عرضه فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست!