مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 20:532019-08-23پزشكي

اخطار وزیر بهداشت درباره افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به عنوان وزیر بهداشت به دوستان خودم در مجلس، بویژه کمیسیون بهداشت و درمان اخطار می دهم که این افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی، - به جز افزایش جمعیت پزشکان بیکار، حاصل دیگری نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید نمکی در مراسم تقدیر از پزشکان که به مناسبت روز پزشک در مرکز همایش های برج میلاد با حضور شهردار تهران، تعدادی از نمایندگان مجلس، پزشکان، و جمعی از پزشکان برگزار شد، با تشکر از زحمات پزشکان گفت: می خواهم از تمام کسانی که ما را مورد لطف قرار می دهند تشکر کنم.

پزشکان همواره در تلاش هستند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

در این زمینه بی مهری هایی نیز گریبانگیر ما می شود که من از همکاران خود می خواهم از این بی مهری ها نرنجند، چراکه مردم ایران نشان داده اند همواره قدردان زحمات گروه پزشکی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خیرخواهانه پزشکان اظهار کرد: من پزشکی را می شناسم که علاوه بر آنکه از بیماران کم برخوردار ویزیت دریافت نمی کند، بلکه هزینه رفت و آمد آنها را نیز پرداخت می کند.

نمکی با اشاره به اقدامات پزشکان در دوره دفاع مقدس گفت: پس از انقلاب علاوه بر آنکه در جنگ توانستیم درخشان عمل کنیم، دستاوردهای بزرگی نیز داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار وزیر بهداشت درباره افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی

اخطار وزیر بهداشت درباره افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی