مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 19:382019-08-23بين الملل

خودشیرینی نویسنده سعودی برای صهیونیست ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید الغبین نویسنده سعودی که در روزنامه های مختلف این کشور فعالیت دارد؛ در مقاله ای در روزنامه اسراییل هیوم با تمجید از عادی سازی روابط ریاض و تل آویو، - یک نویسنده سعودی در مقاله ای در یک روزنامه صهیونیستی با حمله به پادشاهی اردن گفت که راه حل نهایی در این است که فلسطینی ها در اردن مستقر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید الغبین نویسنده سعودی که در روزنامه های مختلف این کشور فعالیت دارد؛ در مقاله ای در روزنامه اسراییل هیوم با تمجید از عادی سازی روابط ریاض و تل آویو، به شدت علیه سیاست های اردن و تشکیلات خودگردان در این خصوص حمله ور شد.

به نوشته پایگاه خبری عربی21، او مقاله ای تحت عنوان چشم انداز جدید صلح سعودی با اذعان به تلاش دولت سعودی برای برقراری روابط خوب با اسراییل و صهیونیست ها و تحقق صلح (سازش) نوشت: برخی آن را عادی سازی روابط می خوانند و من آن را فطرت صلح جو می نامم.

او مدعی شد که، ولی عهد سعودی با دید گسترده تر به موضوع نگاه می کند و دولت سعودی از نظر مالی، سیاسی و نظامی توانمند است و دومین نیروی هوایی قوی منطقه را دارد! و دارای برتری موشک های دوربرد است و اسراییل را شریک منطقی خود در آینده می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودشیرینی نویسنده سعودی برای صهیونیست ها

خودشیرینی نویسنده سعودی برای صهیونیست ها