مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 18:572019-08-23حوادث

بازداشت کلاهبردار 60 میلیارد ریالی در ساوجبلاغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان، - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کلاهبرداری که در پوشش فروش خودرو های مزایده ای و سکه های طلا اقدام به 60 میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم کرده بود در هشتگرد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان، 60 میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی شد و دستگیری وی در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد متهم با استفاده از خودرو های گران قیمت و ادعای ارتباط با مقامات دولتی، اعتماد آن ها را جلب کرده و برای فروش خودرو های مزایده ای و طلا، مقدار قابل توجهی پول از آن ها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

محمدیان مطرح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان هشتگرد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات غافل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کلاهبردار 60 میلیارد ریالی در ساوجبلاغ

بازداشت کلاهبردار 60 میلیارد ریالی در ساوجبلاغ