مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 14:182019-08-23سياسي

مسئولان تمامی امکانات را برای مقابله با آتش سوزی جنگل های ارسباران بسیج کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز (عضو دفتر تحکیم وحدت) طی بیانیه ای با اشاره به آتش سوزی مراتع و جنگل های ارسباران، - انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز از وزیر کشور، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و مسئولین استانی خواست تمامی امکانات لازم را برای مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگل های ارسباران بسیج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز (عضو دفتر تحکیم وحدت) طی بیانیه ای با اشاره به آتش سوزی مراتع و جنگل های ارسباران، از وزیر کشور، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و مسئولین استانی خواست تمامی امکانات لازم را برای مقابله با این آتش سوزی بسیج کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:با عرض تاسف فراوان در چند روز گذشته با خبر شدیم 300 هکتار از جنگل های قره داغ (ارسباران) از ابتدای هفته در سکوت رسانه ای فراگیر و در کمبود تجهیزات اولیه و طبیعی محافظت از جنگل، دچار حریق گشته اند.

مردم آذربایجان شرقی مدت هاست شاهد بی مهری و بی توجهی مسئولان محیط زیست استان در وهله اول و سایر مسئولین اجرایی و قضایی نسبت به قطع بی رویه و قاچاق چوب درختان ارسباران بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تمامی امکانات را برای مقابله با آتش سوزی جنگل های ارسباران بسیج کنند

مسئولان تمامی امکانات را برای مقابله با آتش سوزی جنگل های ارسباران بسیج کنند