مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 14:132019-08-23اقتصادي

جزییات خرید هواپیمای فلایت چک دوم به ارزش 9.9 میلیون دلار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاوش امیرمکری امروز در جمع خبرنگاران درباره خرید هواپیمای فلایت چک دوم برای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، - مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای خرید هواپیمای فلایتچک دوم به ارزش 9 میلیون و 900 هزار دلار تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاوش امیرمکری امروز در جمع خبرنگاران درباره خرید هواپیمای فلایت چک دوم برای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اظهار داشت: یکی از الزامات هوانوردی کشور برای تست یا کالیبره کردن دستگاه های کمک ناوبری دئر کشور، هواپیما های فلایت چک است.

وی ادامه داد: این دستگاه ها در فرودگاه ها در طول سال بنا به مقررات باید مورد وارسی و بازرسی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: پس از سقوط فلایت چک سازمان هوایی در کیش، ایران در دو مرحله مجبور شد از کشور های خارجی با مشکلات فراوان، هواپیمای فلایت چک اجاره کند.

امیرمکری افزود:، اما حدود سه سال پیش بود که با تلاش دست اندرکاران شرکت فرودگاه ها اولین فروند هواپیمای فلایت چک خریداری شد که در فرودگاه های مالکیتی و سایر فرودگاه ها دستگاه های کمک ناوبری را آزمایش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خرید هواپیمای فلایت چک دوم به ارزش 9.9 میلیون دلار

جزییات خرید هواپیمای فلایت چک دوم به ارزش 9.9 میلیون دلار