مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 12:432019-08-23اقتصادي

هشدار وزیر بهداشت درباره مرگ و میر ناشی از تصادفات، خودروها و سوخت غیراستاندارد


وزیر بهداشت با بیان این که عمده ترین نقش و دلیل در تمام حوادث و سوانح، متوجه انسان و عدم وجود انسان توسعه یافته است، گفت: در برنامه های توسعه قبل و بعد از انقلاب به تولید و فروش نفت و میعانات گازی و ایجاد زیرساخت ها توجه کرده ایم، - اما هرگز نقش انسان توسعه یافته در فرآیند توسعه را پیش بینی نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی حمایت از جوامع ایمن که در تبریز در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز انسان، ابزار توسعه نیست بلکه در ادبیات امروز توسعه، انسان توسعه یافته، هدف غایی توسعه است و اگر به عوامل موثر در حوادث جاده ای، شامل انسان، وسیله نقلیه و راه توجه کنیم، می بینیم که انسان توسعه یافته می تواند دو عامل دیگر را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: انسان توسعه یافته، پولش را به پیش پرداخت خودروسازی نمی دهد که ارابه غیراستاندارد تحویل او بدهد و اگر ارابه غیر استاندارد را تحویل گرفت با علم به اینکه این ارابه می تواند عامل مرگ او شود، با سرعت استاندارد رانندگی می کند و از رانندگی با سرعت بالا پرهیز می کند و این نشان دهنده نقش توسعه یافتگی انسان است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس، باید برای کاهش تلفات و حوادث جاده ای، همه انرژی خودمان را بر روی انسان، متمرکز کنیم و در قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر بهداشت درباره مرگ و میر ناشی از تصادفات، خودروها و سوخت غیراستاندارد

هشدار وزیر بهداشت درباره مرگ و میر ناشی از تصادفات، خودروها و سوخت غیراستاندارد