مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 12:332019-08-23سياسي

نمایش زندگی افرادی چون مسلم بن عقیل از صدها مداحی و سینه زنی ارزش بیشتری دارد


خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: مجامع ما و صدا و سیما که دستش باز است حرکات و الفاظ افرادی مانند مسلم بن عقیل را نمایش بدهد که صدها بار از مداحی ها و کف زدن و سینه زدن ها ارزش بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز عبادی_ سیاسی جمعه این هفته تهران، با اشاره به آیه الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی اظهار کرد: در این دو واژه اکملت و اتمتت به دو نکته اشاره شده است.

خدای متعال در مورد ماه مبارک رمضان می فرماید اگر مریض بودی یا مسافر بودی، در سال آنچه در ماه رمضان نگرفت را قضا کند، زیرا غرض اکمال است.

اگر 10 روز هم روزه بگیرد روزه نتیجه ای نسبت به 10 روز دارد نه یک ماه.

کلمه اکمال وقتی نتیجه دارد که همه باشند.

ماه مبارک رمضان اگر از طلوع فجر تا مغرب روزه گرفتیم ولی یک ثانیه از آن را روزه نگرفتیم همان ثانیه تمام روز را از بین می برد به همین دلیل کلمه اتمام نعمت یعنی وقتی دین نعمت خود و اثر خود را داشت آن دین اثر گذار است.

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: اگر بنا شد آبی زلال و گوارا را در نظر بگیریم، اگر از چشمه بنوشیم به آب خوب و نعمت خدا رسیدیم ولی اگر سر یک فرسخی، آب در جوی ها آمد، اشخاص بودند و لباس کثیف شستند و گرد و خاک ریختند متوجه می شویم آبی است گندیده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش زندگی افرادی چون مسلم بن عقیل از صدها مداحی و سینه زنی ارزش بیشتری دارد

نمایش زندگی افرادی چون مسلم بن عقیل از صدها مداحی و سینه زنی ارزش بیشتری دارد