مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 11:132019-08-23سياسي

استارتاپ برتر حوزه معرفی مشاغل روستایی معرفی شد


در چهارمین دوره نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور، استارتاپی از کرمانشاه به عنوان استارتاپ برتر معرفی مشاغل روستایی انتخاب شد.

- جهانگیر قیاسی بنیانگذار و مجری این استارتاپ در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه چندسالی است که حوزه کسب و کار آینده روستا به دیگر بخش های نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور اضافه شده، عنوان کرد: در این دوره از برگزاری نمایشگاه، حدود 600 شرکت دانش بنیان و استارتاپ فعال حوزه روستایی و عشایری ثبت نام کرده بودند که در نهایت 90 شرکت و استارتاپ انتخاب و از سوی نهاد ریاست جمهوری برای شرکت در نمایشگاه از آنها دعوت شد.

وی تاکید کرد: در پایان نمایشگاه پس از انجام ارزیابی های انجام گرفته، هفت شرکت دانش بنیان و استارتاپ در هفت حوزه مختلف حائز رتبه برتر شدند که استارتاپ شغل نشان از کرمانشاه نیز در حوزه معرفی مشاغل، خدمات و محصولات روستایی رتبه اول را کسب کرد.

بنیانگذار استارتاپ برتر روستایی در ادامه بابیان اینکه این استارتاپ فعالیت خود را از چندی پیش آغاز کرده، افزود: طرح این استارتاپ طرح برگزیده از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بود که پس از مطرح شدن در شورای اشتغال استانداری برای اخذ تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شد و توانستیم با تسهیلاتی که گرفته بودیم، کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ برتر حوزه معرفی مشاغل روستایی معرفی شد

استارتاپ برتر حوزه معرفی مشاغل روستایی معرفی شد