مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 10:182019-08-23سياسي

بررسی مشکلات حوزه درمانی استان تهران در جلسه چند نماینده با وزیر بهداشت


نماینده مردم تهران در مجلس از جلسه تعدادی از نمایندگان با وزیر بهداشت و مسئولان مربوط در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص مشکلات حوزه درمانی استان تهران قبیل وضعیت بیمارستان ها، - پسماندهای بیمارستانی و نوبت دهی در بیمارستان های دولتی بحث و بررسی صورت گرفت.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه تعدادی از نمایندگان تهران با وزیر بهداشت، استاندار تهران، رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و معاونین و روءسای دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت، بیان کرد: در این جلسه در خصوص خانه های بهداشت روستاهای استان تهران که چندین بار نیز نمایندگان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده بودند و هم چنین وضعیت بیمارستان های شهر و شهرستان های تهران بحث و بررسی انجام شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در ابتدا رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بر این موضوع تاکید داشتند که هدف از این جلسه بررسی مشکلات حوزه درمانی است.

در ادامه نیز آقای سروش که از دیگر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هستند توضیح دادند که توزیع بیمارستان ها در شهر تهران صحیح نیست و به عنوان مثال در شرق استان تهران تعداد بیمارستان ها کم تره بوده و مردم در نوبت گرفتن از بیمارستان های دولتی با مشکل روبه رو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حوزه درمانی استان تهران در جلسه چند نماینده با وزیر بهداشت

بررسی مشکلات حوزه درمانی استان تهران در جلسه چند نماینده با وزیر بهداشت