مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 07:232019-08-23دانش

سهم 43 درصدی وزارت بهداشت از برگزیدگان نهایی تیتر 11


مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت اعلام کرد: از مجموع 214 اثر برگزیده یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی، 91 اثر متعلق به وزارت بهداشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر للـه گانی درباره برگزاری جشنواره تیتر 11، گفت: این جشنواره مطبوعاتی به صورت نوبتی یک دوره توسط وزارت بهداشت و یک دوره توسط وزارت علوم برگزار می شود و به این ترتیب یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روزهای سوم تا پنجم شهریور ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز اول اختتامیه این دوره از جشنواره، میزگردی با حضور معاونان فرهنگی دو وزارتخانه علوم و بهداشت برگزار خواهد شد و چالش های موجود در حوزه نشریات دانشجویی مورد بحث قرار خواهد گرفت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده می شود.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت تاکید کرد: مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی صبح روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان برگزیده با موضوعات حقوق مطبوعات، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

للـه گانی تعداد آثار برگزیده وزارت بهداشت در جشنواره تیتر 11 را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: در مجموع از تعداد 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 43 درصدی وزارت بهداشت از برگزیدگان نهایی تیتر 11

سهم 43 درصدی وزارت بهداشت از برگزیدگان نهایی تیتر 11