مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 00:082019-08-22حوادث

استقرار اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی تهران تا پایان سال


به دنبال اعلام خبری در مورد استقرار نیروهای اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی پایتخت، رییس اورژانس تهران درباره چگونگی استقرار این نیروها توضیحاتی را ارائه کرد.

- دکتر پیمان صابریان در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی مدت گذشته مصوبه ای را از شورای اسلامی شهر تهران گرفتیم که طبق آن قرار شد اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی سطح شهر استقرار داشته باشد تا در زمان های مورد نیاز عملیات مشترک انجام شود.

وی افزود: ایستگاه های آتش نشانی در نقاط استراتژیک و عملیاتی شهر واقع شدند که دسترسی مناسبی به مناطق مختلف شهر دارند، از این جهت اگر آمبولانس و موتورلانس های اورژانس هم در آن ها مستقر شوند می توانند با سرعت و هماهنگی بیشتری عملیات ها را پیش ببرند.

به گفته صابریان، تا کنون در بعضی از حوادث ، احساس نیاز و کمبود این همکاری مشخص بود که خوشبختانه با این اقدام برطرف خواهد شد.

رییس اورژانس تهران از محقق شدن استقرار اورژانس در ایستگاه های سازمان آتش نشانی طی سه یا چهار ماه آینده خبر داد و افزود: قرار است در مرحله اول اجرای این طرح نیروهای 30 ایستگاه در این پایگاه ها مستقر شوند، بنابراین از آن زمان به بعد بر اساس نیاز هر ماموریت نیروهای اورژانس نیز به همراه آتش نشانی به محل حادثه اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی تهران تا پایان سال

استقرار اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی تهران تا پایان سال