مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 15:482019-08-22حوادث

انهدام 5 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 124 هزارلیترسوخت قاچاق، توقیف 7 دستگاه تریلی سوخت کش و انهدام 5 باند قاچاق سوخت در یک هفته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار محمد قنبری افزود: 5 باند قاچاق سوخت منهدم و 7 دستگاه تریلی سوخت کش در یک هفته گذشته توقیف شد.

وی همچنین در خبر دیگری از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف بیش از یک تن و 183کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند از مناطق مرزی به شهرستان های ایرانشهر و خاش دست یافتند.

این مسئول گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محور ایرانشهر-بمپور بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 5 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

انهدام 5 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان