مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 08:382019-08-22سياسي

المان نخستین بانوی روزنامه نگار ایران توسط یکی از نوادگانش ساخته می شود


مشاور شهردار سمنان در امور بانوان گفت: نواده بانو عمید، المانی را به یاد مادربزرگ فرهیخته اش در سمنان می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سمیه قاسمی با بیان این مطلب گفت: در پی برنامه ریزی صورت گرفته در شهرداری سمنان برای برگزاری نکوداشت یکصدمین سالگرد درگذشت بانو مریم عمید سمنانی در زادگاهش و اطلاع رسانی به خانواده این بانوی ارجمند، نتیجه هنرمند وی مریم سالور اعلام کرد که به یاد وی المانی را در سمنان می سازد .

وی افزود: مریم سالور از هنرمندان سرشناس کشور در زمینه سفال، سرامیک، نقاشی و مجسمه سازی است و با تقدیر از شهرداری سمنان برای برگزاری این نکوداشت تصمیم دارد تا یک تابلوی نقاشی و یک المان شهری به یاد مریم عمید به سمنانی ها هدیه کند .

به گفته مشاور شهردار سمنان، مریم سالورامروز در نشستی با شهردار سمنان شرکت می کند تا در جریان برگزاری این نکوداشت قرار گرفته و در خصوص اجرای المان شهری هم تصمیمات نهایی را اتخاذ کنند .

مریم سالور هنرمند مطرح بین المللی در زمینه سفال، سرامیک، نقاشی و مجسمه متولد 1333 در تهران است و نمایشگاه های متعددی در سوییس، انگلیس، دوبی، ونزوئلا، آلمان، فرانسه و آمریکا برپا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مریم عمید سمنانی مشهور به مزین السلطنه که از او به عنوان نخستین بانوی روزنامه نگار ایران یاد می شود، اهل سمنان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان نخستین بانوی روزنامه نگار ایران توسط یکی از نوادگانش ساخته می شود

المان نخستین بانوی روزنامه نگار ایران توسط یکی از نوادگانش ساخته می شود