مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 16:432019-08-21اجتماعي

با مفهوم واقعی عدالت آموزشی فاصله داریم


سرپرست معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: عدالت آموزشی فقط در هوشمندسازی مدارس خلاصه نمی شود، یکی از مصادیق عدالت آموزشی شامل فرصت های برابر آموزشی است که دانش آموز در دورترین نقاط روستایی و عشایری با مرکز استان فرصت های برابری .

- سرپرست معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: عدالت آموزشی فقط در هوشمندسازی مدارس خلاصه نمی شود، یکی از مصادیق عدالت آموزشی شامل فرصت های برابر آموزشی است که دانش آموز در دورترین نقاط روستایی و عشایری با مرکز استان فرصت های برابری در اختیار داشته باشند که معمولا اینگونه نیست.

حسین درتاج در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: استانداردهای آموزشی شامل حداقل هایی چون کلاس، تابلو، معلم، و تجهیزات و امکاناتی چون برق، آب، حداقل فضا، ماژیک و تخته وایت برد و.

است.

ما در استان مدرسه کانکسی یا کپری نداریم، البته مدارسی وجود دارد که به دلیل کمبود جا یک یا دو کلاس آن از یک یا چند کانکس در کنار فضای آموزشی خود استفاده می کنند که من به شخصه این موضوع را در شهرستان دشتی و یا سعدآباد دیده ام.

سعی شده عدالت آموزشی در همه مدارس استان رعایت شود وی اظهار کرد: مدارس روستایی از نظر فضای آموزشی نسبت به مدارس شهری شرایط خوبی دارند، ولی از بقیه جهات مانند نیروی انسانی هنوز بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مفهوم واقعی عدالت آموزشی فاصله داریم

با مفهوم واقعی عدالت آموزشی فاصله داریم