مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 16:232019-08-21سياسي

امیر دریادار خانزادی:دستاوردهای صنایع دریایی بسیار راهبردی و بازدارنده است


فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که دستاوردهای استراتژیک و ویژه صنایع دریایی در سال های اخیر بسیار راهبردی و بازدارنده است گفت: توانمندی های بالای سازمان صنایع دریایی، - کشور را از بیگانگان در حوزه ساخت و تولید تجهیزات دریایی بی نیاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی در بازدید از سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در شهر یزد گفت: مجموعه کارکنان صنایع دریایی وزارت دفاع مجموعه جوان، خوش فکر، خلاق و آینده داری هستند که قطعاً نقش خود را در رشد و بالندگی کشور در صنعت دریایی به خوبی ایفا کرده اند.

وی با اشاره به مفهوم امنیت به عنوان یک موضوع بسیار پیچیده و با اهمیت در همه کشورها گفت: وظیفه اصلی برقراری امنیت برای انجام مجموعه گسترده ای از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به عهده دولت هاست تا حدی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند امنیت اگر نباشد تمامی دستاوردهای بشری دست نیافتنی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: اگر امنیت نباشد فعالیت های اقتصادی و توسعه های مرتبط با آن امکان پذیر نیست و زیرساخت های اجتماعی، مدنی و همه آن چیزی که یک کشور برای پیشرفت و ترقی و توسعه به آن نیازمند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دریادار خانزادی:دستاوردهای صنایع دریایی بسیار راهبردی و بازدارنده است

امیر دریادار خانزادی:دستاوردهای صنایع دریایی بسیار راهبردی و بازدارنده است