مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 13:132019-08-21سياسي

چگونه کودک را به صندلی ماشین عادت دهیم


امروزه اهمیت توجه به کودکان بر هیچ کسی پوشیده نیست و همین عامل باعث می شود والدین به دغدغه فرزندانشان از سنین بسیار پایین دقت و تمرکز کافی را داشته باشند و زمان لازم را با توجه به رشد سریع دگرگونی جوامع صرف کنند تا بتوانند با موفقیت این موانع را پشت سر بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام نی نی مد، یکی از این دغدغه ها نحوه عادت دادن کودکان به صندلی ماشین کودک و بعد از آن خود صندلی اتومبیل ها است اگر چه ذکر این نکته قابل تامل است که کودکانی که از ابتدا با کالسکه احساس راحتی بیشتری داشتند و یا به عبارتی جا به جایی آنان با کالسکه راحت بوده، در نتیجه عادت دادن آن ها به صندلی ماشین نیز کار چندان سختی به نظر نخواهد رسید.

شرایط عادت دادن نوزادان و کودکان به صندلی ماشین به شرح زیر می باشد: 1- ابتدا به انتخاب صندلی ماشین کودک می پردازیم، امنیت و سلامت کودک در درجه اول از هر چیز دیگری مهم تر است.

هر صندلی ماشین کودک ، باید کودک را در ماشین ایمن و سلامت نگه دارد تا کودک هیچ گونه احساس نا آرامی روی صندلی خود نداشته باشد.

- رعایت به مسائل ایمنی صندلی بسیار با اهمیت است، والدین باید قبل از نشستن کودک خود روی صندلی قفل و کمربند آن را چک کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کودک را به صندلی ماشین عادت دهیم

چگونه کودک را به صندلی ماشین عادت دهیم