مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 13:032019-08-21بين الملل

حمایت وزیران اسراییلی از طرح نتانیاهو برای کوچاندن داوطلبانه اهالی غزه


نخست وزیر رژیم صهیونیستی طرحی را برای کوچاندن داوطلبانه مردم نوار غزه پیشنهاد داده است که مورد استقبال مقامات این رژیم قرار گرفته است.

- حمایت وزیران اسراییلی از طرح نتانیاهو برای کوچاندن "داوطلبانه" اهالی غزه نخست وزیر رژیم صهیونیستی طرحی را برای کوچاندن داوطلبانه مردم نوار غزه پیشنهاد داده است که مورد استقبال مقامات این رژیم قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، وزیر ارتباطات و وزیر سابق دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی از پیشنهاد یک منبع سیاسی عالی رتبه مبنی بر تشویق اهالی غزه به کوچ داوطلبانه و از روی رضایت استقبال کردند.

رادیوی اسراییل هویت این منبع سیاسی عالی رتبه را که درباره کوچاندن داوطلبانه مردم غزه صحبت می کند، فاش و اعلام کرد، این اظهارنظرها درباره بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که بر طرح کوچاندن اهالی غزه نظارت می کند؛ طرحی که خواسته و آرزوی این رژیم است.

رادیوی این رژیم اعلام کرد، درخواست کوچاندن داوطلبانه اهالی غزه از سوی احزاب راست گری کوچک مطرح نشده است و جالب توجه این است که این موضوع را خود نخست وزیر مطرح کرد.

از زمان محاصره نوار غزه از سال 2006 تاکنون 40 هزار تن از این منطقه مهاجرت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزیران اسراییلی از طرح نتانیاهو برای کوچاندن داوطلبانه اهالی غزه

حمایت وزیران اسراییلی از طرح نتانیاهو برای کوچاندن داوطلبانه اهالی غزه