مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:132019-08-21بين الملل

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای کره شمالی


آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی سالانه تاکید کرد، کره شمالی سال گذشته حتی زمانی که کیم جونگ اون یک سری فعالیت های دیپلماتیک برای خلع سلاح هسته ای کشورش داشت، - به فعالیت های هسته ای خود ادامه می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، براساس گزارش سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، رآکتور نیروگاه هسته ای آزمایشگاهی یونگبیون تا اواسط اوت فعالیت داشت.

تاسیسات یونگبیون، اصلی ترین تاسیسات هسته ای کره شمالی است که پیونگ یانگ پیشنهاد داد در ازای کاهش تحریم های مهم منهدم شود.

در این گزارش آمده است: نشانه های دیگری از فعالیت رآکتوری متناوب بین اواسط اوت و نوامبر شناسایی شد و چنین نشانه هایی در ماه دسامبر به چشم نخورد.

این گزارش جدید همچنین نشان داد، فعالیت هایی در اوایل سال گذشته در نزدیکی رودخانه کوریونگ مشاهده شد که این موارد ممکن است مربوط به تغییرات سیستم خنک کننده برای راکتور آب سبک در دست ساخت و / یا راکتور 5 مگاواتی باشد.

بین اواخر آوریل و اوایل مه 2018 نشانه هایی از فعالیت تاسیسات بخار که در خدمت لابراتوآر رادیو شیمیایی است، مشاهده شد و مدت زمان فعالیت آن برای حمایت از بازیافت هسته ای یک هسته کامل از راکتور 5 مگاواتی کافی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای کره شمالی

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای کره شمالی