مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 09:132019-08-21سياسي

جمع آوری 118 کودکان کار و خیابانی افاغنه در کرمان


فرماندار کرمان از اجرای طرح جمع آوری کودکان کار و خیابانی در دو ماه پیش خبر داد و اظهار کرد: در این طرح در مجموع 118 کودکان کار و خیابانی جمع آوری شد که همه آنها افاغنه بودند و هویت ایرانی نداشتند که همه آنها را به اردوگاه امور اتباع خارجه استانداری و مجموعه .

- فرماندار کرمان از اجرای طرح جمع آوری کودکان کار و خیابانی در دو ماه پیش خبر داد و اظهار کرد: در این طرح در مجموع 118 کودکان کار و خیابانی جمع آوری شد که همه آنها افاغنه بودند و هویت ایرانی نداشتند که همه آنها را به اردوگاه امور اتباع خارجه استانداری و مجموعه اتباع خارجی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی صبح امروز 30 مرداد ماه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان کرمان با اشاره به کودکان خیابانی و کار تصریح کرد: سازمان بهزیستی استان کرمان در قالب 4 تیم نسبت به جمع آوری این کودکان اقدام کردند ضمن آنکه دفتر امور اتباع خارجی استانداری نیز همراهی لازم را انجام داد.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری کودکان کار و خیابانی در دو ماه پیش، اظهار کرد: در این طرح در مجموع 118 کودکان کار و خیابانی جمع آوری شد که همه آنها افاغنه بودند و هویت ایرانی نداشتند که همه آنها را به اردوگاه امور اتباع خارجه استانداری و مجموعه اتباع خارجی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 118 کودکان کار و خیابانی افاغنه در کرمان

جمع آوری 118 کودکان کار و خیابانی افاغنه در کرمان