مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 08:182019-08-21اقتصادي

موافق روش دولت در حذف 4 صفر از پول ملی نیستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو رضا پدیدار درباره حذف صفر از پولی ملی، گفت: زمانی که پول در دنیا شکل گرفت مردم به یک اتحاد واحد رسیدند که آن اتحاد جایگاه آنها را در تعیین ارزش کالا و خدماتشان تعیین می کرد؛ - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در رابطه با حذف صفر از پولی ملی نباید شتابزده عمل کرد، گفت: باید ارزش اقتصادی پول ملی با ارزش انتفاعی کالا و خدمات توسط عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان در یک سبد تطبیقی قرار گیرد و سپس آن تطبیق در بازار ملی، منطقه و جهانی مورد مقایسه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو رضا پدیدار درباره حذف صفر از پولی ملی، گفت: زمانی که پول در دنیا شکل گرفت مردم به یک اتحاد واحد رسیدند که آن اتحاد جایگاه آنها را در تعیین ارزش کالا و خدماتشان تعیین می کرد؛ حالا اگر بخواهیم این عناصر را تغییر دهیم تغییر این شاخص ها باید براساس ضرورت هایی باشد که نظام ملی و اقتصادی کشور به آن رسیده باشد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: تغییر شاخص ها باید براساس ضرورت هایی باشد که نظام ملی و اقتصادی کشور به آن رسیده باشد.

اینکه بر اثر توسعه اقتصادی و یا ضریب کاهش عرضه و تقاضا و تغییر در قیمت ها که پایه پول ملی را تشکیل می دهد تغییراتی را انجام دهیم به طور موثر بر روی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق روش دولت در حذف 4 صفر از پول ملی نیستم

موافق روش دولت در حذف 4 صفر از پول ملی نیستم