مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 08:082019-08-21ورزشي

وضعیت مدارس زرند و کوهبنان در آستانه سال تحصیلی جدید


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه مدارس کپری در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نداریم اما کارهای زیادی باید انجام شود تا نیاز فضاهای آموزشی از نظر ایمنی به خصوص در دو شهرستان زلزله خیز زرند و کوهبنان تامین شود.

- دکتر حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت مدارس شهرستان های زرند و کوهبنان گفت: در شمال استان از جمله در شهرستان های زرند و کوهبنان معمولا ساختمان و یا مدرسه کپری وجود ندارد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید برآنکه مدارس شمال استان همراه با جنوب استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند، تصریح کرد: بازسازی و مقاوم سازی فضاهای موجود و نیز استانداردسازی تجهیزات به خصوص لوازم گرمایشی در مدارس استان کرمان امری الزامی است که باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت از سرانه آموزشی در شهرستان زرند سخن به میان آورد و اظهار کرد: در شهرستان زرند تقریبا 25 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که از 227 ساختمان با حدود یک هزار و 100 کلاس و اتاق برای تحصیل استفاده می کنند که کل فضاهای آموزشی، پرورشی، خوابگاهی و ورزشی این شهرستان است.

وی افزود: بیش از 50 یا 60 درصد این فضاها نیاز به مقاوم سازی یا بازسازی دارند، البته در زلزله سال 83 شهرستان زرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مدارس زرند و کوهبنان در آستانه سال تحصیلی جدید

وضعیت مدارس زرند و کوهبنان در آستانه سال تحصیلی جدید