مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 04:232019-08-21اقتصادي

به اندازه ورودیه های 50 دلاری، به کوهنوردان دماوند خدمات داده می شود؟


راهنمای کوهستان دماوند با بیان اینکه پناهگاه های دماوند در شان ایران نیست،گفت: انتظار می رود به میزان دریافت مجوز 50 دلاری، به کوهنوردان خدمات داده شود.

- عکس گروه کوه نوردی خانم مینا قربانی راهنمای کوهستان دماوند با بیان اینکه پناهگاه های دماوند در شان ایران نیست،گفت: انتظار می رود به میزان دریافت مجوز 50 دلاری، به کوهنوردان خدمات داده شود.

مینا قربانی راهنمای کوهستان دماوند و کوهنورد در گفتگو با ایسنا، درباره ی وضعیت کمپ های موجود در دماوند گفت: مهمترین کمپ دماوند کمپ بارگاه سوم است و به جز آن کمپ های مختلف دیگری در دماوند مشاهده می شود.

قطعا کمپ های موقتِ فصلی بهتر از تفکر سازه است اما اکثر کمپ های افتتاح شده آموزش ها و ضرورت های محیط زیستی را نمی دانند و بعضی افراد با لابی گری توانسته اند این کمپ ها را تاسیس کنند و اختیار بسیاری از این مجوزها در انحصار شورای شهر و شهرداری رینه است که متاسفانه عملکرد رضایت بخشی در منطقه ندارد.

او افزود: من از مجوزهای تمامی کمپ ها اطلاعی ندارم اما متاسفانه برخی گردانندگان این کمپ ها افراد بی دانشی در زمینه ی کوهنوردی هستند و حتی شاهد هستیم بسیاری از این کمپ ها زباله های خود را تفکیک نمی کنند یا از ظروف یکبار مصرف استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه ورودیه های 50 دلاری، به کوهنوردان دماوند خدمات داده می شود؟

به اندازه ورودیه های 50 دلاری، به کوهنوردان دماوند خدمات داده می شود؟