مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 08:182019-08-20سياسي

تعامل دانشگاه تبریز با 6 دانشگاه شرق ترکیه


رییس دانشگاه تبریز و هیات همراه وی با همکاری کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در شهرهای ارزروم و طرابوزان ؛ از 6 دانشگاه شرق کشور ترکیه بازدید کردند و با مسئولان این دانشگاه ها راه های توسعه همکاری های مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میررضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز و هیات همراه وی در این سفر که با برنامه ریزی و هماهنگی های قبلی و نیز با همکاری کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در شهرهای ارزروم و طرابوزان ؛ از شش دانشگاه شرق کشور ترکیه شامل دانشگاه های ایغدیر، آتاترک ارزوم، کافکاس ، صنعتی ارزوم، فنی کارادنیز و آرداهان بازدید و با مسئولان این دانشگاه ها راه های توسعه همکاری های مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

رییس دانشگاه تبریز در این ارتباط با اشاره به اهداف این سفر گفت: این سفر بیشتر در راستای توسعه همکاری های بین المللی، آشنایی با ظرفیت های دانشگاه های منطقه و به خصوص عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه های همکاری مشترک صورت گرفت.

مجیدی اتصال شبکه آزمایشگاه های دانشگاه تبریز با مراکز علمی و دانشگاهی کشور ترکیه، تبادل استاد و دانشجو، اجرای طرح تحقیقاتی، ایجاد بسترهای لازم برای فرصت های مطالعاتی دانشجویان و اعضای هیات علمی، برگزاری دوره های مشترک، آشنایی و استفاده از امکانات و پتانسیل های همدیگر، توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دانشگاه تبریز با 6 دانشگاه شرق ترکیه

تعامل دانشگاه تبریز با 6 دانشگاه شرق ترکیه