مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 08:132019-08-20اقتصادي

ارزی که می خواهید صرف واردات کنید، به تولیدکننده داخلی بدهید


در پی اظهارات مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص واردات ون برای جایگزینی ون های فرسوده در حال تردد در کشور، مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: - با توجه به شیرینی واردات، برخی واردات را به تولید داخل ترجیح می دهند اما بهتر است هزینه ای که قرار است صرف واردات شود؛ به تولیدکننده داخلی اختصاص دهند تا شعار رونق تولید محقق شود.

اخیرا مرتضی ضامنی - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور - اعلام کرد: 13 هزار دستگاه ون در کشور در حال تردد هستند که 100 درصد این ناوگان فرسوده بوده و نیاز به بازسازی دارد.

از این تعداد ون 7000 دستگاه در تهران و باقی در سایر کلان شهرهایی همچون تبریز و اصفهان در حال تردد هستند که با توجه به اینکه در کشور کارخانه تولید ون نداریم، راه حل این مشکل، واردات ون است.

در این رابطه داود میرخانی رشتی - مشاور انجمن خودروسازان ایران - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واردات همیشه با خود نقل و نبات نیز داشته است و در واقع همیشه شیرینی داشته است.

از پیش از انقلاب نیز همه طرفدار واردات بوده و علاقه به تولید نداشتند؛ چراکه واردات همیشه لقمه چربی بوده است.

وی افزود: در ایران سال ها است که تولید ون وجود دارد اما لازمه این تولید، وجود خریدار است که عمدتا سازمان هایی همچون تاکسیرانی، اتوبوس رانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزی که می خواهید صرف واردات کنید، به تولیدکننده داخلی بدهید

ارزی که می خواهید صرف واردات کنید، به تولیدکننده داخلی بدهید