مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 00:482019-08-19فرهنگي

گله های «برد پیت دوست داشتنی» از عالم دوبله


سعید مظفری دوبلور پیشکسوت که خیلی ها او را با لقب “برد پیت دوست داشتنی “ می شناسند خطاب به تازه کارهای این حرفه گفت: در دوبله دنبال خانه و ماشین نباشید اگر عاشق این کار هستید بمانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند پرتره سعید مظفری با نام نامه های شنیدنی به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالفضل توکلی دوشنبه (28مرداد) همراه با جمعی از پیشکسوتان و اصحاب دوبله نمایش داده شد.

در ابتدای این مراسم مظفری خطاب به حاضران بیان کرد: من عمرم را در کار دوبله و با بچه های دوبله گذراندم خوب یا بد بسته به قضاوت افراد دارد؛ اما به عقیده من وجه اشتراک من و همه هم دوره ای هایم این است که قشنگ ترین لحظات عمرمان را در این حرفه از دست داده ایم.

مظفری در ادامه گفت: تازه کارهای این حرفه باید بدانند که با توجه به همه سختی های این حرفه و ساعت کاری بالای آن بعد از یک سال حتی نمی توانند برای خود خانه کرایه کنند؛ فقط باید عاشق این حرفه باشید تا بتوانید دوام بیاورید .

او افزود: می دانم که این جا، جای گله نیست اما کسانی که در مسند قدرت هستند باید کاری برای حرفه دوبله انجام دهند این حرفه نیاز به اسپانسر دارد در غیر این صورت از بین می رود .

کسی به تنهایی سلطان دوبله نیست در ادامه این مراسم، جلال مقامی، دوبلور با سابقه بیان کرد: من مصاحبه های بعضی دوستان را می خوانم و گاهی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله های «برد پیت دوست داشتنی» از عالم دوبله

گله های «برد پیت دوست داشتنی» از عالم دوبله